Thursday, March 20, 2014

Pidato 1 Malaysia

Yehaaaaaaaaaaaaaa...
ahakz.. rasanya lama sangat dh chris dh x update blog sjak kebelakangan ini..

Hari nie Chris telah berjaya dinobatkan sebagai JOHAN Pidato 1 Malaysia bukan Melayu Peringkat Negeri Kedah 2014..

Syukur sangat2 kepada Tuhan atas berkat yang diberikan... Sesungguhnya Chris x sangka akan memenangi pertandingan ini kerana para peserta yang lain menampilkan persembahan yang begitu menarik dan memberikan saingan yang sengit sekali...

Pada kali ini, Chris mewakili Daerah Kuala Muda kerana IPG Kampus Sultan Abdul Halim berada di bawah Daerah Kuala Muda..

Semua org begitu hebat... namun berkat usaha dan bimbingan drpd para pensyarah selama ini.. Akhirnya Chris berjaya juga... Ucapan Terima Kasih diucapkan kepada pensyarah terutama sekali Cik Azniza, Encik Januri daripada Jabatan Pengajian Melayu IPSAH kerana bimbingan yang diberikan..

Terima Kasih juga kepada sahabat2 spt Avra dan Felicia kerana sudi membantu dalam mengendalikan bahan sokongan semasa berpidato tadi... Terima Kasih banyak2..hheheheee...

Terima Kasih juga kepada Jabatan Penerangan Daerah Kuala Muda kerana banyak memberi sokongan..

TQ Juga kepada kak Razan dan Abang SyafiQ diatas bantuan teks.. Teks itu sangat membantu saya..

Dan sesungguhnya pada kali ini, satu pekara yang menggemparkan bakal berlaku... Chris bakal mewakili negeri Kedah ke Peringkat Kebangsaan yang akan diadakan di Sarawak nanti iaitu negeri kelahiran Chris sendiri... Xpa.. Kedah merupakan rumah kedua buat Chris selepas Sarawak, jadi Chris akan cuba yang terbaik di peringka kebangsaan untuk membawa kejayaan buat Negeri Kedah.. :)


bersama sahabat yg bnyak membantu, AVra dan Felicia



bersama pensyarah.. Encik JAnuri



bersama wakil Jbtn Penerangan Kuala Muda



Bersama peserta



ini saya..hehhee

No comments:

Post a Comment